Optimale bereikbaarheid
Bereikbaarheid is voor u als ondernemer en uw bedrijf van groot belang. Dit is doorslaggevend voor succesvol zaken doen. Toch komt het nog zeer vaak voor dat mogelijke klanten naar een bedrijf bellen en dat er niet wordt opgenomen. Of erger nog; er wordt wel opgenomen, maar die persoon loopt ergens buiten of in de supermarkt.Vergeet niet; ieder gemist gesprek, is voor u een gemiste kans!
En u krijgt maar 1 kans voor een eerste indruk.
Wij kunnen u dit extra voordeel bieden.
Door gebruik te maken van onze dienstverlening mist u nooit meer een telefoontje,
worden persoonlijk te woord gestaan. Connect Direct geeft uw bedrijf dat extra stukje
service naar uw relaties.
Ongestoord doorwerken
Nadat onze telefoniste het gesprek met uw bedrijfsnaam heeft opgenomen en uw klant deboodschap heeft doorgegeven, legt deze het gesprek vast in een door ons zelf ontwikkeld registratiesysteem. U ontvangt direct een e-mail met daarin alle belangrijke gegevens zoals naam, telefoonnummer, datum en tijdstip en een omschrijving van het gesprek. Bent u veel onderweg of wilt u direct op de hoogte worden gesteld, dan is onze SMS-oplossing voor u ideaal. U ontvangt alle gegevens direct op uw mobiele telefoon en kunt meteen actie ondernemen en heeft alle belangrijke data direct bij de hand.
Tevreden klanten
U kunt ervoor kiezen om ieder telefoongesprek bij de telefoniste binnen te laten komen tussen 08.30 en 17.30 uur. U kunt er echter ook voor kiezen om alleen door te schakelen als u zelf in gesprek of afwezig bent, of wanneer u bijvoorbeeld na 10 seconden niet heeft opgenomen. Verder is deze dienst voorzien van een feestdagen-schakeling en antwoordapparaat. Buiten uw openingstijden en op officiële feestdagen kan de beller een bericht inspreken. Dit ingesproken bericht ontvangt u dan via de email.